    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pistolet do ropowania ...
    Date: Fri, 30 Jan 2015 17:56:48 +0100

    W dniu 30.01.2015 o 13:59, mikuś pisze:
    > Do czego słuzy ?? Jak sie go uzywa ???
    > Wiem ze z kompresoremm ale co sie nim robi
    Napewno nie do ropowania. Rozpylanie ropy, oleju, jest uciążliwe dla
    otoczenia. Rozpylone kropelki niesione są z powietrzem i siadają na
    wszystkim do okoła, pozostawiając tłuste ślady i zajebisty zapach.
    Jak już musisz coś umyć, w sensie przemysłowym technicznym, to lepiej
    użyć benzyny ekstrakcyjnej w ropownicy.

    Ale jak do zbiornika wlejesz wodę z płynem do naczyć (albo dimerem) to
    masz całkiem całkiem myjkę ciśnieniową. od biedy możesz cośtam
    pomalować, ale raczej nie coś odpowiedzialnego. JAk masz pusty zbiornik,
    to ropownica staje się pistoletem do przedmuchiwania. taki bonusowy
    live-hack :)

    ToMasz

    Ps ostatnio jest wiele dyskusji, pytań o kompresory. ja mam od wielu lat
    taki najprostszy z butlą i działa bez problemu. właśnie ropownica z
    dimerem jest do niego na stałe podłączona. tynkuje, maluje, a każde
    mycie wykonuje ropownicą.