  • 21. Data: 2013-02-14 12:15:46
    Temat: Re: Plastyczny materiał o dobrym przewodnictwie ciepła.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:kfig7v$2mi$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pojmuje jak przez tyle lat mozna czytac te idiotyzmy i miec do nich
    > stosunek inny niz seksualny.
    > Polecam wszystkim, bo nic madrego nikt sie nie dowie poza edukacyjnym
    > przykladem jak wyglada idiota.

    Maniek to do mnie? :)

    Marek

  • 22. Data: 2013-02-14 12:43:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Maniek to do mnie? :)

    Do Ciebie, ale nie o Tobie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2013-02-14 12:46:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Do Ciebie, ale nie o Tobie. :-)

    No bo tak to zabrzmiało pod moim cytatem jak by to o mnie było.

  • 24. Data: 2013-02-14 13:10:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > No bo tak to zabrzmiało pod moim cytatem jak by to o mnie było.

    Nie, nie. Moze skrocilem za mocno.
    Chodzi o to, ze dawno juz dalem sobie spokoj z czytaniem tych durnot nie
    tylko w tresci, ale i w formie. Nie mam zwyczaju czytac tlukow i tym
    bardziej rozmawiac z nimi, skoro maja w du.. caly swiat i czuja wewnetrzne
    przekonanie o wlasnej nieomylnosci. Leci mi to paranoja poprostu, wiec
    wybieram innych autorow, co tez polecam pozostalym, bo niektore porady
    zagrazaja ich zdrowiu.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2013-02-14 17:21:44
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 14.02.2013 11:28, k...@g...com pisze:
> [...]
    bezwładność" musi być liczona w konkretnych minutach. Bo inaczej nastąpi
    przeregulowanie i układ zacznie żyć własnym życiem. Duża stała czasu to wymóg w takim
    regulatorze a nie wada.
    > To nie jest dyskusja o sterowaniu wentylatora do pieca.

    Tak, w tym przypadku termostat ma przełączyć grzanie z CWU na CO gdy ta
    pierwsza się nagrzeje do temperatury odpowiedniej. Zbyt duża bezwładność
    czujnika może spowodować zbytnie nagrzanie wody w układzie CWU. W
    skrajnym przypadku(niesprawny zawór bezpieczeństwa) może być
    nieciekawie. Oczywiście wszystko można przewidzieć, odpowiednio ustawić
    i zabezpieczyć, ale trzeba o tym wiedzieć.

  • 26. Data: 2013-02-14 19:54:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Albercik wrote:

    > Tak, w tym przypadku termostat ma przełączyć grzanie z CWU na CO gdy
    > ta pierwsza się nagrzeje do temperatury odpowiedniej. Zbyt duża
    > bezwładność czujnika

    np ale tutaj to by ryzyko było jakby ta bezwłądność wynosiłą kilkanaście
    minut.

  • 27. Data: 2013-02-14 21:34:21
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-02-12 19:19, nadir pisze:
    > Muszę do rury doczepić przylgowy regulator temperatury. Rura jak wiadomo
    > ma okrągły przekrój a regulator jest praktycznie płaski od strony
    > przylgowej, więc powierzchnia styku jest bardzo mała i kiepsko to działa.
    > Jest coś czym można by to pożenić?
    > Najbardziej pasowałoby mi coś plastycznego, takiego jak gumopodobny
    > wytwór który przykleja się do układów scalonych i radiatorów.
    Metalowa obejma wyprofilowana na styk z płaskim

    --
    sjs

  • 28. Data: 2013-02-14 22:21:04
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 12:02:20 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >
    > stosunek inny niz seksualny.
    >
    > Polecam wszystkim, bo nic madrego nikt sie nie dowie poza edukacyjnym

    Spojrzałeś w lustro?