  • Data: 2009-07-01 20:45:08
    Temat: Re: Płyta indukcyjna - pytania do użytkowników
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    doslaw wrote:
    > o. a ja z teki kupilem plyte, wyciag i piekarniko-mikrofale, zmywarka
    > jak wyzej, zreszta innej opcji nie widze;), lodowka jak wyzej
    >
    > plyta/wyciag ok, brak zastrzezen (plyte mam na 230v podlaczona)
    > 2w1 obecnie bym chyba kupil jednak innej firmy, mozliwe ze AEG
    > Elektroluxa (mama ma i nawet fajna jest)
    > lodowka - naprawde super cicha (43dB), tylko te plastiki szuflad sa
    > slabej jakosci (w zamrazalce mi juz popekaly od wysuwania )

    w indukcjach trzeba zwracać uwagę na dwa elementy

    sposób i elastyczność zasialania oraz cichość układu grzewczego.

    z moich badań sieciowych wynika że bardzo wiele płyt buczy i piszczy jak
    diabli szczególnie a dużych mocach i to jest b.głośne piszczenie upierdliwe
    w domu. TEKA jest cichutka

    teka może być zasilona na wiele sposobów co jest wygodne