    Subject: Re: Płyty do chodzenia po strychu nieużytkowym.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Tomasz <j...@g...com>
    Date: Fri, 28 Dec 2018 17:43:43 +0100

    Nie wiem gdzie Ty się tej sztuki uczyłeś?
    Ja co prawda nie studiowałem budownictwa ale czerpię
    informacje z internetu.
    Wszędzie zalecają ocieplać strop drewniany pod strychem
    nieużytkowym właśnie tak jak ja planuję.

    Przykładowy cytat z portalu https://muratordom.pl

    "Ocieplenie stropu drewnianego

    Strop drewniany ociepla się umieszczając wełnę mineralną
    między belkami konstrukcyjnymi, podobnie jak między
    krokwiami. Belki mają wysokość około 20 cm, więc cała
    warstwa izolacji zmieści się między nimi. Warto jednak
    wykonać dodatkową warstwę ocieplenia, aby osłonić belki od
    góry. Jeżeli chcemy zrobić na ociepleniu podłogę z desek lub
    płyt OSB bądź MFP, musimy mieć je do czego przymocować.
    Ostatnia warstwa ocieplenia powinna być ułożona między
    elementami drewnianego rusztu, do którego będziemy później
    przybijać drewnianą podłogę.

    Zanim jednak ułożymy podłogę, warstwę ociepleniową warto
    osłonić folią wiatroizolacyjną, która uchroni nas przed
    pyleniem wełny. Pasy folii rozkłada się z zachowaniem
    10-centymetrowych zakładów. Przytwierdza się je do belek
    stropowych albo - jeśli zostały ułożone dwie warstwy wełny -
    do drewnianego rusztu."
    --
    Tomasz