  • 1. Data: 2009-06-01 07:24:29
    Temat: Podgrzewanie jedzenia w pracy
    Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com>

    Witam,

    Potrzebuję kupić coś do podgrzewania jedzenia w pracy. Co by było lepsze
    mini-piekarnik czy mikrofalówka? Skłaniałbym się raczej do tego
    mini-piekarnika, bo są małe, ale niestety nie użytkowałem nigdy takiego.
    Mikrofalówkę mam juz w domu, więc jak mnie wyrzucą z pracy to nie
    zostanę z dwiema w domu :). A może coś innego?

    --
    pozdrowienia,
    ternyk

  • 2. Data: 2009-06-01 08:26:47
    Temat: Re: Podgrzewanie jedzenia w pracy
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'ternyk'
    Wpis z dnia 01-06-2009:

> [...]
    > Mikrofalówkę mam juz w domu, więc jak mnie wyrzucą z pracy to nie
    > zostanę z dwiema w domu :). A może coś innego?

    Może wersja zupelnie przenośna :)
    http://allegro.pl/search.php?string=kartusz&category
    =10458&country=1

    --
    TomaSz.

  • 3. Data: 2009-06-01 08:33:39
    Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com>

    TomaSz. wrote:

    > Może wersja zupelnie przenośna :)
    > http://allegro.pl/search.php?string=kartusz&category
    =10458&country=1

    Też myślałem, ale wydaje mi się, że na codzienne podgrzewanie będzie dla
    mnie mało ekonomiczne :)

    --
    pozdrowienia,
    ternyk

  • 4. Data: 2009-06-01 09:41:05
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    =10458&country=1

    > Też myślałem, ale wydaje mi się, że na codzienne podgrzewanie będzie dla
    > mnie mało ekonomiczne :)

    Ale jak cię wyrzucą z domu to się przyda! Jak cię nie stać na mikrofale z
    grilem za 200zł to musisz myśleć perspektywicznie.
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 5. Data: 2009-06-01 11:57:25
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 1 Cze, 09:24, ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> wrote:
> [...]
    > Mikrofalówkę mam juz w domu, więc jak mnie wyrzucą z pracy to nie
    > zostanę z dwiema w domu :). A może coś innego?

    Zależy, co konkretnie chcesz podgrzewać. Minipiekarnik będzie
    znakomity do zrobienia zapiekanki, czy kiełbaski na gorąco, ale do
    odgrzewania,gotowych dań to on się raczej kiepsko nadaje. Chyba, że
    kupisz taki z termoobiegiem, ale wtedy zaleta "bo są małe" niestety
    się mocno zmniejszy. Do _odgrzewania_ mikrofale najlepsze są.

    J.