eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodgrzewanie wody w bojlerze przez gazowy przepływowy podgrzewać wody. › Re: Podgrzewanie wody w bojlerze przez gazowy przepływowy podgrzewać wody.
  • Data: 2018-04-16 17:42:00
    Temat: Re: Podgrzewanie wody w bojlerze przez gazowy przepływowy podgrzewać wody.
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Genialny pomysł. Rodzinę wysoko ubezpieczyłeś? :)

    1. dość duża ingerencja w kocioł. jak się coś stanie, to idziesz za
    kratki.
    2. jak już pisałem wcześniej - nikt Ci nie poradził co zrobić, tylko nic
    nierób, bo to niebezpieczne.
    3. ja bym Ci radził, zrobić przy każdym kranie powiadomienie czy piec
    grzeje czy nie
    4. teraz ja mam wskazówkę, i jednocześnie pytanie, moze nawet do
    Użytkownika. gdyby Adam, zamontował w miejsce przepływowego gazowego
    ogrzewacza wody, najtańszy legalny kocioł dwufunkcyjny, następnie
    zamiast kaloryferów podłączył mu bojler. (układ grzania wody użytkowej
    zalany zaślepiony) Czy takie coś będzie działać czy wybuchnie?
    (nie piszcie mi ze to drogie. pytam czy się legalnie da czy nie)

    ToMasz