  • 21. Data: 2021-02-02 17:24:45
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.02.2021 o 17:10, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > I jak takie płytki zareagują na podnośnik, albo upadek jakiegoś narzędzia?

    A jak coś upadnie w kuchni czy łazience, to co się stanie?

    > No chyba że ktoś ma garaż tylko po to, by trzymac tam Bentleya i z
    > przepaloną żarówką jeździ do ASO.

    Nie mam Bentleya, a pod podnośnik kładę deskę.

  • 22. Data: 2021-02-02 18:13:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-02-02 o 17:24, nadir pisze:

    > A jak coś upadnie w kuchni czy łazience, to co się stanie?

    Nie zdarzyło mi się zmieniać koła w łazience/kuchni. Natomiast jak mi
    upadła stosunkowo lekka zgrzewarka do rur w łazience, to płytka pękła.
    Na szczęście pod szafką umywalkową, ale i tak strajk kobiet zawstydziłem
    po łacinie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2021-02-02 18:37:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.02.2021 o 18:13, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Nie zdarzyło mi się zmieniać koła w łazience/kuchni. Natomiast jak mi
    > upadła stosunkowo lekka zgrzewarka do rur w łazience, to płytka pękła.

    No właśnie, mi upadły w kuchni dwa przedmioty, które lekko, ale
    pouszkadzały jednak płytki. Natomiast w garażu różne klucze często
    lądowały na "glebie", a raz nawet rozrusznik(akurat z małej wysokości) i
    nic się nie podziało. Ale nawet gdyby, to to jest garaż, a nie podłoga w
    Kaplicy Sykstyńskiej.

  • 24. Data: 2021-02-02 19:50:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 02.02.2021 o 17:20, nadir pisze:

    > Mam trzy garaże, w jednym najtańsze płytki, w drugim wylany i zatarty
    > beton, w trzecim kostka brukowa. Cały syf, który spływa z samochodu
    > najlepiej i najszybciej usuwam w tym pierwszym garażu, praktycznie nic
    > nie widać, poza pobrudzonymi fugami, ale w końcu to nie blok operacyjny.
    > W pozostałych garażach jest kupa plam po olejach, płynach i błocie.
    > Najlepsza wydawała mi się posadzka wylana żywicą, którą ma znajomy, ale
    > raz, że to nie jest najtańsze opcja, a dwa to jest qrewsko śliskie jak
    > coś się rozleje.

    Mam posadzkę żywiczną na tarasie nad garażem. Nie jest śliska po
    deszczu. Jest chropowata (zatopiony jest w niej drobny żwir).

    W garażu mam goły beton płyty fundamentowej dość ładnie zatarty. Zaleta:
    deszcz, czy śnieg z samochodu po prostu w niego wsiąka. Nie pyli, nie ma
    strachu, że pęknie, nie brudzą się fugi, nie pęka na mrozie przy bramie
    garażowej (1/3 sąsiadom popękały ich kafelki), nie kosztował nic
    dodatkowo. Garaż jest też moim warsztatem (ale nie samochodowym, raczej
    ciesielskim).

    Jedyne sprzątanie to zamiecienie miotłą od czasu do czasu.

    --
    MN

  • 25. Data: 2021-02-02 19:55:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 20:36:49 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Nigdy nie mogłem zrozumieć, czym ludzie się kierują kładąc kafelki w
    > garażu. Wytłumaczysz mi, jakie to ma zalety? Bo ja widzę tylko wady.

    Nie mam porównania, ale jest to tańsze niż posadzka przemysłowa, a o wiele
    trwalsze niż goły beton/beton pomalowany. Gres na wyprzedażasz to raptem
    15-20 zł/m2.
    Łatwo posprzątać.
    Jakie są wady?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 26. Data: 2021-02-02 19:57:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Feb 2021 08:11:57 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Raczej kwestia gustu i ego.

    No to się dowiedziałem ;)
    W garażu trzymam motor i mam tam warsztat oraz składzik wszystkiego i
    przetwory.
    Samochód się nie zmieścił. Pewnie moje ego zajmuje tyle mejsca ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 27. Data: 2021-02-02 19:59:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Feb 2021 19:55:25 +0100, Maciek napisał(a):

    > wyprzedażasz

    wyprzedażach

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 28. Data: 2021-02-02 21:29:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.02.2021 o 19:50, Marcin N pisze:

    > Mam posadzkę żywiczną na tarasie nad garażem. Nie jest śliska po
    > deszczu. Jest chropowata (zatopiony jest w niej drobny żwir).

    No ja właśnie na posadzce z żywicy przejechałem i fiknąłem kozła, tyle
    że nie na wodzie a na rozlanym oleju napędowym. Czy coś tam było
    zatopione to nie wiem.

> [...]
    > strachu, że pęknie, nie brudzą się fugi, nie pęka na mrozie przy bramie
    > garażowej (1/3 sąsiadom popękały ich kafelki), nie kosztował nic

    U mnie też nie pyli i nie pęka, nawet przy bramie, fugi i płytki mam
    ogólnie ciemne w ciapki. Za to w zatartą posadzkę betonową wsiąka olej i
    błoto pośniegowe.

    > Jedyne sprzątanie to zamiecienie miotłą od czasu do czasu.

    U mnie też miotła albo wąż z wodą(mam kratkę ściekową ze spadem).

  • 29. Data: 2021-02-02 22:39:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile lat?
    Co na to słońce?

    -----

  • 30. Data: 2021-02-03 08:17:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.02.2021 17:20, nadir wrote:
    > W pozostałych garażach jest kupa plam po olejach, płynach i błocie.

    Ja mam beton pomalowany chlorokauczukiem i olej i inne płyny póki co nie
    zostawiają na tym śladów - tylko nie czekam aż olej sam wyparuje, a
    sprzątam po skończonej robocie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz