  • Data: 2020-01-14 20:05:17
    Temat: Re: Podstawówka z fotowoltaiki
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak z fotowoltaiką, ale w tym kraju był kiedyś taki,
    > co walczył z wiatrakami.

    Fotowoltaika trzyma się mocno a nawet coraz mocniej (gdzie mogę umieścić zdjęcia)
    jest takie osiedle które zasilane jest właśnie prądem z paneli. Taki zestaw produkuje
    3M. Nie wiem czy to wystarczy ale wygląda poważnie.

    No to ja będę kontynuował jego walkę. Jak na razie odbijam się jak piłka od wielu
    urzędów. Czasami, dokładnie, mam wrażenie jak bym walczył z wiatrakami.
    Wysłałem do urzędu zapytanie czy określona działka ma tyle metrów ile jest napisane w
    jednych dokumentach czy tyle ile napisali w innych (katastrze). Napisali długi list
    ale ani słowa o powierzchni. a wszyscy mi mówią: to idź zapytaj. Porozmawiasz to ci
    powiedzą. Tylko, że wiedzą dobrze że ja po ichniemu nie mówię a oni po mojemu i po
    innemu też nie.
    I czy to nie są wiatraki?