    From: Fragi <s...@o...pl>
    Subject: Re: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Mon, 16 Mar 2015 01:52:52 +0100

    Dnia Sun, 15 Mar 2015 21:28:42 +0100, Radek D napisał(a):

    > Podłoga jest ze starych desek i chciałbym pokryć je w całości jakąś
    > wykładziną. Problem w tym, że musi mieć ona 5m szerokości - co dość
    > mocno ogranicza wybór.
    > Może jakiś pomysły co zamiast wykładziny dywanowej (pokój ma 25m2 więc
    > coś w miarę taniego - co bym nie musiał brać kredytu).

    A może w takim razie np. wykładzina w płytkach? Łatwiej dopasować
    szerokość. Można samemu sobie zaprojektować wzór, zróżnicować kolorystykę.
    Poza tym jest to moim zdaniem dość praktyczne rozwiązanie w pokoju
    dziecięcym. W miarę użytkowania można sobie wymieniać poszczególne płytki
    (np. gdy maluch coś wyleje, zabrudzi farbami/kredkami, czy jedzeniem :))

    Sporo tego w necie, ceny i oferty dość zróżnicowane, więc jest w czym
    wybierać.
    Np.
    http://www.sklepwykladziny.pl/wykladziny-do-biura/wy
    kladziny-w-plytkach-step_p_495.html