    Date: Mon, 08 Dec 2014 10:15:12 +0100
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.

    Frez wrote:
    > W dniu 2014-12-06 22:37, Poldek pisze:
    > Hansgrohe.
    > I nie widzę ma alternatywy.
    > Bateria ścienna z przełącznikiem eksploatowana bez wymiany uszczelek
    > przez ok 15 lat w Niemczech.potem Trafiła do mnie na kolejne 10.Ja już
    > niestety musiałem wymienić uszczelki- woda podła.
    > Chińczyk kupiony w Obi padł mi z chwilą podłączenia- przecieki i
    > wycieki.Cóz, kosztował 100zeta.
    > Deante, ok, działa już 4 rok bez awarii, ale szumi i wajcha jakby
    > skokowo się porusza.
    > I tak to z tym już jest...

    Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.
    Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.
    No i do krakowskiej w każdym sklepie kupię głowicę za 6 zł (zwykłą) lub
    11 zł (jeśli ceramiczna) i samodzielnie w razie potrzeby wymienię w 10
    min. Czy w grohu to jest też tak łatwe i tanie?