    Subject: Re: Polewanie jako klima?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ks <b...@b...pl>
    Date: Wed, 2 Oct 2019 18:56:58 +0200

    W dniu 2019-09-17 o 19:19, Lisciasty pisze:

    > Są takie systemy używane w knajpach na tarasach, rurka z jakimiś
    > mikrodziurkami albo dyszami, może iść tym tropem.
    >
    > A lepiej założyć foto na tym dachu, osłoni od słońca i prundu napędzi ;P
    >
    > L.
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    > http://www.avg.com

    znam przypadek gdzie na dachu hali produkcyjnej zamontowano takie
    zraszanie, i nic ono nie dało. Nawet nie wiem czy nie jest gorzej bo
    woda paruje na dachu i wydaje się że podnosi wilgotność powietrza
    zasysanego przez wentylację. Nie robiłem jakichś super badań ale wg
    mnie jeżeli to pomieszczenie ma jakieś zyski ciepła od ludzi, sprzętu,
    wentylacji to to co zyskasz zupełnie zginie w ogólnym bilansie.
    K.S.