  • Data: 2021-10-20 09:43:15
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/10/2021 09:09, Marek wrote:
    > Zobacz ilu jest fascynatów-wynalazców. Uważasz, że jest idiotą i wydał
    > te 300k na wynalazek , który sprawnie nie działa?

    Widziałem idiotów wydających milardy na coś co nie działa. Ba, widzę ich
    cały czas, nazywa się to "władza".

    Nie bardzo wiem co to za argument "wydał ileśtam na coś co musi działać,
    bo wydał".

    Obajrzałem kilka odcinków tego show. Na ani jednym nie ma dowodu na to,
    że działa. Owszem kręci, owszem mierniki pokazują cyferki, owszem coś
    się robi ciepłe. jeśli to jest funckja, to działa. Ale podobno miało
    chodzić o coś innego.