    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 23 Oct 2018 05:27:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pompa ciepła czy biomasa?
    From: k...@g...com

    OK, wiem więcej. Prawdę mówiąc PC była moim liderem. Trudniej już dobór producenta i
    ceny o których nie za bardzo mam wiedzę. Bryła domu możliwie najprostsza. Bez wnęk,
    załamań, ascetycznie, może nie stodoła, ale subtelna koperta na dachu. Mostki
    termiczne ograniczone na maksa. Czyli nacisk na efektywność energetyczną.
    Powierzchnia użytkowa max 120m2, parterowy, ale z możliwym do zaadoptowania poddasza
    (kiedyś). Jesteście w stanie dla tak lakonicznego opisu wstępnie ocenić jaki typ
    pompy (model) oraz szacunkowy budżet zaplanować?