    From: "jasiek" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?
    Date: Tue, 28 Dec 2010 20:48:35 +0100

    Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4d1a3798$1@news.home.net.pl...
> [...]

    Nie, nie sugerowałes :) tylko jestem strasznie wyczulony na plotki tworzone
    przez media (niedouczonych pismaków) a potem muszę wysłuchiwac i prostować
    takie głupoty, że odruchowo czepiam się różnych sformułowań, dla Ciebie czy
    dla mnie jest oczywiste że popiół jako taki nie jest szkodliwy swoją
    radioaktywnością, bardziej szkodzi jako zwykły pył, ale wiesz jak jest.
    Ktoś, coś przeczyta, nie zastanowi się czy w gazecie X,Y jest napisane
    sensownie tylko potem chodzi i powtarza w kółko, że "gaz łupkowy wydobywa
    się odkrywkowo", a mnie normalnie nóż w kieszeni się otwiera.

    > Zapomnialem dodac, ze do wzrostu promieniowania nie trzeba
    > przemian jadrowych - wystarczy wzrost koncentracji tego
    > co jest. Tak nabawilo sie choroby popromiennej malzenstwo Curie
    > - tez przeprowadzali tylko zageszczanie rudy.
    >

    > pozdr serd
    > --
    > A S

    Zgadza się, tylko oni dodatkowo nosili probówki w górnej kieszeni fartuchów,
    więc "świecili" i szybciej i mocniej.

    pozdrawiam również

    jasiek