eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPora się ubezpieczyć !! › Re: Pora się ubezpieczyć !!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: "gdaMa" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pora się ubezpieczyć !!
    Date: Thu, 12 Feb 2009 13:44:19 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <gn163j$dm0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gn136m$qnm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mgm.softman.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1234443187 14016 213.25.195.100 (12 Feb 2009
    12:53:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Feb 2009 12:53:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:108244
    [ ukryj nagłówki ]

    Pewnego wiosennego dnia tej zimy *Usrobo* tak bajdurzył/a:

    > Proszę o radę jakie towarzystwo/ firmę wybrać?
    > Może ktoś doradzi z własnego doświadczenia.

    Ubezpieczamy w PZU - wszystko zresztą i od zawsze:)

    Mieliśmy w zeszłym roku nieprzyjemność trafić na drogę piorunowi... tzn
    piorun trafił w napowietrzną linię energetyczną i poszedł sobie po kablu do
    domu. Zanim zabezpieczenia zadziałały trochę szkód narobił (czapeczka od
    sztycy z kablem zailającym dom poleciała paręnaście meterów, uszkodzona
    jedna czujka i centrala alarmu, pompka i komputer od pieca CO). Nie wiem czy
    moża się było lepiej zabezpieczyć - specjalista stwierdził, że tylko
    wyłączenie z gniazdka by coś dało...

    Było to 3 maja - zgłosiliśmy na infolinię - przyjeli zgłoszenie, powiedzieli
    co możemy zrobić już teraz nie czekając na rzeczoznawcę. Tylko wymagali by
    na fakturach była adnotacja, że uszkodzenie wynikające z przepięcia czy
    jakoś tak... W poniedziałek byli z energetyki sprawdzić czy nie ma innych
    uszkodzeń zasilania + założyli czapeczkę, alarmowcy naprawić alarm a
    serwisant piec. Od wszystkich mieliśmy protokoły z wyceną bądź już nawet
    faktury.
    W czwartek przyjechał rzeczoznawca, sfotografował uszkodzone części i
    dokumenty (protokoły, faktury), spisał protokół wziął nr konta i po tygodniu
    mieliśmy już zwrot kosztów na konto z wystawionych faktur a z tego gdzie był
    tylko protokół (alarmowcy) zwrócili w kilka dni po dosłaniu faksem faktury.

    Współpraca jak dotąd OK :)


    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1