eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPora się ubezpieczyć !! › Re: Pora się ubezpieczyć !!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pora się ubezpieczyć !!
    Date: Thu, 12 Feb 2009 14:00:12 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <gn16gt$602$1@news.onet.pl>
    References: <gn136m$qnm$1@news.onet.pl> <gn163j$dm0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: yeo--to--turz-r1.luksus.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1234443613 6146 194.140.233.14 (12 Feb 2009 13:00:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Feb 2009 13:00:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gn163j$dm0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:108247
    [ ukryj nagłówki ]

    gdaMa pisze:
    > Pewnego wiosennego dnia tej zimy *Usrobo* tak bajdurzył/a:
    >
    >> Proszę o radę jakie towarzystwo/ firmę wybrać?
    >> Może ktoś doradzi z własnego doświadczenia.
    >
    > Ubezpieczamy w PZU - wszystko zresztą i od zawsze:)
    >
    > Mieliśmy w zeszłym roku nieprzyjemność trafić na drogę piorunowi... tzn
    > piorun trafił w napowietrzną linię energetyczną i poszedł sobie po kablu do
    > domu. Zanim zabezpieczenia zadziałały trochę szkód narobił (czapeczka od
    > sztycy z kablem zailającym dom poleciała paręnaście meterów, uszkodzona
    > jedna czujka i centrala alarmu, pompka i komputer od pieca CO). Nie wiem czy
    > moża się było lepiej zabezpieczyć - specjalista stwierdził, że tylko
    > wyłączenie z gniazdka by coś dało...
    >
    > Było to 3 maja - zgłosiliśmy na infolinię - przyjeli zgłoszenie, powiedzieli
    > co możemy zrobić już teraz nie czekając na rzeczoznawcę. Tylko wymagali by
    > na fakturach była adnotacja, że uszkodzenie wynikające z przepięcia czy
    > jakoś tak... W poniedziałek byli z energetyki sprawdzić czy nie ma innych
    > uszkodzeń zasilania + założyli czapeczkę, alarmowcy naprawić alarm a
    > serwisant piec. Od wszystkich mieliśmy protokoły z wyceną bądź już nawet
    > faktury.
    > W czwartek przyjechał rzeczoznawca, sfotografował uszkodzone części i
    > dokumenty (protokoły, faktury), spisał protokół wziął nr konta i po tygodniu
    > mieliśmy już zwrot kosztów na konto z wystawionych faktur a z tego gdzie był
    > tylko protokół (alarmowcy) zwrócili w kilka dni po dosłaniu faksem faktury.
    >
    > Współpraca jak dotąd OK :)
    >
    >
    PZU DOM czy PZU DOM PLUS ?


    michal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1