  • 11. Data: 2016-04-21 15:04:27
    Temat: Re: Posadzka w wynajętym garażu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 14:31:07 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > W czym niby mialem przesadzic?
    > Jezdeli tak uwazasz to mozesz sobie polewac posadzke przepracowanym olejem.
    > Wtedy bedzie was dwóch.
    Przeczytaj coś napisał możne się domyślisz

  • 12. Data: 2016-04-21 15:06:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 00:20:38 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Mozna zrobic tez tak: mieszam zywice poliestrowa z utwardzaczem, a potem >dodaje
    aceton.
    > Uzyskuje w ten sposób znaczne obnizenie lepkosci,wnika w najmniejsze >szczeliny, a
    potem aceton wyparowuje.
    > Mozna zastosowac zywice epoksydowa i rozcienczyc ja wlasciwym >rozcienczalnikiem,
    ktory wyparowuje, lub bierze udzial w reakcji polimeryzacji.
    Tak ekologicznie;)
    A zresztą autor wątku pisał "Garaż wynajęty więc kasy ładować w to nie chcę,"

  • 13. Data: 2016-04-21 16:05:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy zdajesz sobie sprawe z tego z niejaki Marek jest idiota? I jak kazdy idiota za
    chwile doprowadzi do sytuacji ze to Ty wyjdziesz na glupka. Takie hobby ma.

  • 14. Data: 2016-04-21 21:13:57
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 15:06:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    ktory wyparowuje, lub bierze udzial w reakcji polimeryzacji.
    > Tak ekologicznie;)
    > A zresztą autor wątku pisał "Garaż wynajęty więc kasy ładować w to nie chcę,"

    Kilogram zywicy poliestrowej kosztuje chyba 30 PLN, a litr acetonu, chyba 18 .
    Przypuszczam, ze za 200 mozna to wszystko zrobic.
    Co jest nieekologiczne?
    Moze ten aceton, ktory wyparowuje?
    To poczytaj sobie ile acetonu (lub innych ketonów) wypijasz razem z piwem.

  • 15. Data: 2016-04-21 21:19:37
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 14:52:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tym, ze gloszenie publiczne zwykle wymaga kultury.

    A Tobie nie przeszkadza, ze facet podajacy sie za eksperta w dziedzinie budowlanej
    radzi komus nasączanie trujacymi zwiazkami posadzki?

    Nie mam nic przeciwko chorym umysłowo, jesli nikomu nie szkodzą.
    W innych przypadkach kultura przestaje obowiązywać.

  • 16. Data: 2016-04-21 22:46:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes nie tylko idiota ale i chujem na kaczych lapach. Swoja rada narazasz nie tylko
    zdrowie tego komu podpowiadasz. Jak by ktos zastosowal twoja rade i udalo by mu sie
    wyjsc calo z malowania to i tak garaz bedzie przez kilka lat nie do uzytku. Chyba ze
    skuc i wymienic pomalowana zywica poliestrowa posadzke. Czyli narazasz kogos na spore
    straty finansowe. Chuj osrany jestes i gnida jakich niewiele. Zamiast tutaj radzic
    zajmij sie praca pod latarnia.

  • 17. Data: 2016-04-21 23:03:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-21 o 21:19, Marek pisze:

    > A Tobie nie przeszkadza, ze facet podajacy sie za eksperta w dziedzinie budowlanej
    radzi komus nasączanie trujacymi zwiazkami posadzki?

    Ja nie Putin a to wolny kraj i kazdy moze mowic co chce.

    > Nie mam nic przeciwko chorym umysłowo, jesli nikomu nie szkodzą.

    Zawsze mozesz wykazac bledy. To nie wstyd czegos niewiedziec.

    > W innych przypadkach kultura przestaje obowiązywać.

    To jakbys twarz zamienil na dupe. Twoja sprawa jak wolisz byc
    postrzegany. W kazdym razie bedziesz wiedzial jak ktos znow spyta czy
    nie przesadzasz.

    TK

  • 18. Data: 2016-04-21 23:06:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    spore straty finansowe. Chuj osrany jestes i gnida jakich niewiele. Zamiast tutaj

    Jesli chodzi o mnie to postanowilem wycofac sie z tego co napisalem w
    tym watku.

  • 19. Data: 2016-04-22 00:17:09
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 23:03:53 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > To jakbys twarz zamienil na dupe. Twoja sprawa jak wolisz byc
    > postrzegany. W kazdym razie bedziesz wiedzial jak ktos znow spyta czy

    Wg. Ciebie sugerowanie komus, zeby trul swoja rodzine, jest OK, no bo wolnosc slowa.
    Ale powiedzenie, ze ten ktos to debil, to jest(wg. Ciebie) brak kultury?
    No to gratuluje.
    Bądż dalej kulturalny.
    Jak się w tej rodzinie zaczną rodzić krzywe dzieci, zapewne nie będzie ciebie , zebys
    mógł się ze swojego błędu wytłumaczyć.
    Następny debil.

  • 20. Data: 2016-04-22 00:36:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    nie dosc ze pedal i lachociag jestes to jeszcze zlosliwy debil. Takich jak ty trzeba
    izolowac. Rady jakie dales byly w stylu jak bolesnie rozstac sie z zyciem a w
    najlagodniejszym przypadku z pieniedzmi. Mozesz chuju nie odpisywac bo zadnego
    komentarza z mojej strony nie bedzie.