  • 1. Data: 2011-06-01 05:09:05
    Temat: Pozostałości styropianu po ociepleniu
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl>

    Witam

    Co robicie z pozostałym po ociepleniu styropianie? Zostało mi tego dość
    sporo i nie wiem jak i gdzie go utylizować.

    JareK

  • 2. Data: 2011-06-01 05:27:28
    Temat: Re: Pozostałości styropianu po ociepleniu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 1 Cze, 07:09, JareK <k...@i...bez.spamu.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Co robicie z pozostałym po ociepleniu styropianie? Zostało mi tego dość
    > sporo i nie wiem jak i gdzie go utylizować.

    Zrób sobie GWC :]

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2011-06-01 08:03:13
    Od: denes <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid>

    > Co robicie z pozostałym po ociepleniu styropianie? Zostało mi tego dość sporo i nie
    wiem jak i gdzie
    > go utylizować.

    Jeżeli jest czysty (nie po rozbiórce, najlepiej w pełnych opakowaniach) przyjmie go
    do ponownej
    obróbki producent styropianu.

  • 4. Data: 2011-06-01 08:23:33
    Od: wolim <w...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=gXjKYuD_AlY&feature=r
    elated

  • 5. Data: 2011-06-01 09:46:35
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.06.2011 07:09, JareK pisze:
    > Witam
    >
    > Co robicie z pozostałym po ociepleniu styropianie? Zostało mi tego dość
    > sporo i nie wiem jak i gdzie go utylizować.

    Allegro.

    Sąsiedzi mogą potrzebować.

    Zostaw sobie do ocieplenia później jakiejś szopy, podłogi czy ula.

    Zakładam że całe, niezapaskudzone "arkusze".

  • 6. Data: 2011-06-01 11:21:31
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Co robicie z pozostałym po ociepleniu styropianie? Zostało mi tego dość
    > sporo i nie wiem jak i gdzie go utylizować.

    Wszyscy naokoło palili śmieci w ogniskach łącznie z workami odpadów
    styropianu :-)
    Teraz nie ma nowych budów to nie mogę powiedzieć :-)

  • 7. Data: 2011-06-01 17:19:38
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Co robicie z pozostałym po ociepleniu styropianie? Zostało mi tego dość
    > sporo i nie wiem jak i gdzie go utylizować.

    Całkiem sporo odpadów styropianu rozścieliłem wprost na gruncie przed jego
    nadsypaniem do docelowej wysokości. Siedzą sobie w ziemi, nikomu nie
    wadzą...

    Natomiast zniknięcie styropianu acetonem jest naprawde dobrym i skutecznym
    pomysłem. Kwestia, co potem zrobić z paroma flaszkami zagęszczonego
    styropianem acetonu jest o wiele prostsza do rozwiazania.

    J.

  • 8. Data: 2011-06-01 18:55:33
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Natomiast zniknięcie styropianu acetonem jest naprawde dobrym i skutecznym
    > pomysłem. Kwestia, co potem zrobić z paroma flaszkami zagęszczonego
    > styropianem acetonu jest o wiele prostsza do rozwiazania.

    a kiedyś tym lakierowano parkiety...:-) jeszcze dzisiaj trzyma się na
    niektórych...
    więc może zużyć właśnie jako lakier do drewna w jakimś mniej
    reprezentacyjnym miejscu

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2011-06-01 19:59:17
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl>

    W dniu 2011-06-01 13:21, kiki pisze:

    > "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> wrote in message

    > Wszyscy naokoło palili śmieci w ogniskach łącznie z workami odpadów
    > styropianu :-)
    > Teraz nie ma nowych budów to nie mogę powiedzieć :-)

    U mnie śmieci zabiera MPO, ale też widziałem jak ludzie palą. Pewnego
    razu jakiś idiota wrzucił coś do ogniska, co dość mocno wybuchło.

    Zapomniałem wcześniej napisać, że palenie, zakopywanie lub wywożenie do
    lasu nie wchodzi w rachubę. Sprzedaż także odpada - to są resztki, około
    1,5m3, kawałki docinane z dwóch budynków - zbierane w przez kilka
    ostatnich lat.

    JareK

  • 10. Data: 2011-06-02 02:07:20
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

> [...]
    > lasu nie wchodzi w rachubę. Sprzedaż także odpada - to są resztki, około
    > 1,5m3, kawałki docinane z dwóch budynków - zbierane w przez kilka

    Na każdej budowie palą. Od worków po cemencie po styropian, folię, deski,
    farby. Dym czarny jak z uszkodzonego diesla.