  • 1. Data: 2011-05-31 15:06:39
    Temat: beton
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nurtuje mnie pewna sprawa z gatunku jak to działa...

    chodzi o samochody betoniarki, jak one działają? nie ma w nich żadnych
    elementów które można by podnosić czy opuszczać, żeby wylać beton... do tego
    kręcą się tak wolno, że nic tam się w środku na pewno nie miesza... no i co
    po wylaniu betonu, przecież taki beton w środku zaschnie i co wtedy? jak to
    działa?

    no i jeszcze o tym samochodzie który podciśnieniem powietrza wrzuca beton na
    N-te piętra nowo budowanych budynków? jak on działa i czemu po pierwszym
    użyciu nie staje się niedrożny przez zaschnięty beton?

  • 2. Data: 2011-05-31 15:21:33
    Temat: Re: beton
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:is3060$47a$...@n...onet.pl...
> [...]
    > na N-te piętra nowo budowanych budynków? jak on działa i czemu po
    > pierwszym użyciu nie staje się niedrożny przez zaschnięty beton?

    Patrzcie, a ten debil beton, przelazl na kolejna grupe zeby swymi
    kretynskimi pytaniami zasmiecac.
    Ze tez takich debili natura nie eliminuje....

  • 3. Data: 2011-05-31 16:50:35
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Patrzcie, a ten debil beton, przelazl na kolejna grupe zeby swymi
    > kretynskimi pytaniami zasmiecac.
    > Ze tez takich debili natura nie eliminuje....

    wal się

  • 4. Data: 2011-05-31 17:07:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a zresztą,
    wyżal się pedale komu dziś dupy dawałeś...

  • 5. Data: 2011-06-01 07:54:49
    Od: Marras <m...@g...pl>

    On 31.05.2011 17:06, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > beton na N-te piętra nowo budowanych budynków? jak on działa i czemu po
    > pierwszym użyciu nie staje się niedrożny przez zaschnięty beton?

    Pajacyku prosze nie zasmiecac grupy.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2011-06-01 10:36:12
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 19:07, identifikator: 20040501 pisze:

    > a zresztą,
    > wyżal się pedale komu dziś dupy dawałeś...

    Głodnemu chleb na myśli...

  • 7. Data: 2011-06-01 13:11:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Głodnemu chleb na myśli...

    lol:) wrzuc do kfa i spokoj

  • 8. Data: 2011-06-01 17:48:29
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Pajacyku prosze nie zasmiecac grupy.

    proszę: wal się cioto.

    jak nie wiesz to po co się udzielasz?

  • 9. Data: 2011-06-01 18:34:47
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    > proszę: wal się cioto.
    >
    > jak nie wiesz to po co się udzielasz?

    Sluchaj debilku. I on wie i ja wiem i tysiace innych wie a jak nie to sobie
    znajda i poczytaja a ty uparcie musisz zasmiecac wszystkie grupy i fora
    swoimi pytaniami.
    Na szczescie juz widac ze odpowiedzi prawie nigdzie nue uzyskujesz bo
    wiekszosc dodala cie do blokowanych nadawcow.
    Mowioli ci to inni tysiace razy a ty nadak uparcie jak osiol (chociaz w tym
    wypadku to obrazam osla ktory jest zapewne od ciebie madrzejszy i bardziej
    pozyteczny) robisz swoje.
    No debil.....

  • 10. Data: 2011-06-02 07:13:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>