  • Data: 2019-01-08 01:30:06
    Temat: Re: Prąd nie zdrożeje
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to po co pokazywac? Zebys sie uwiarygodnil ze nie nawijasz makaronu na uszy. Bo
    cos mi sie widzi ze pierdolisz. Pierdolisz oczywiscie w staropolskim znaczeniu tego
    slowa. Wiesz ilu ja znalem takich co niby ich nic ich nie ruszalo? Pewno ze trzech
    czterech. Ich interesy nigdy sie nie mialy prawa wyjebac itd. I co? I gowno,
    plajtowali az milo. Jak zbyt dlugo jakis nieduzy interes za dobrze idzie to
    wlasciciel traci czujnosc. Kowale kiedys beczki na kase kupowali bo uwazali ze na
    kuciu koni majatkow sie dorobia. I nagle ktos bryczke bez konia zrobil. Nie pytalem
    ile wiecej mialbys placic jak by byla podwyzka cen pradu. Pytam jaki procent kosztow
    prowadzenia firmy to prad?