  • Data: 2019-01-07 23:08:59
    Temat: Re: Prąd nie zdrożeje
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 21:51:34 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > A jak bys mogl wejsc w swiat realny i pokazal ta informacje o podwyzce o ponad 50%.
    Moglbys jeszcze napisac jaki procent kosztow stanowi u Ciebie prad.

    Po co mam pokazywać? Dostałem od swojego dostawcy taką informację już
    z 2 miesiące temu. Podwyżka wyniesie ok. 1k pln / mc. Ja ją przerzucę
    na klientów, klienci na konsumentów. Sam z własnego portfela też
    dopłacisz do mojego prądu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.