    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Problemy z pralką
    Date: Thu, 27 Oct 2016 18:47:04 +0200

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Do rzeczy małych uszyłam mini-worki z materiału, z którego szyje się
    > firanki, taka biała gęsta siateczka bez wzorków. Są to worki prostokątne o
    > 3 zeszytych bokach, z niezaszytym jednym krótszym bokiem. Muszą być dosyć
    > długie - na tyle, aby po włożeniu rzeczy został luz, a nadmiar długości
    > można było wygodnie związywać w pojedynczy węzeł. Taki sposób zamykania
    > worka jest najlepszy - sznurki ściągające się plączą wzajemnie o siebie,
    > zamki błyskawiczne się psują i/albo ich końcówki zaczepiają o delikatne
    > tkaniny i je dziurawią, a węzeł jest miękki i żadnej rzeczy szkody nie
> [...]

    Cieszę się że spotykam Cię na kolejnej grupie.
    Dzięki za obszerną informacje na temat worków do prania.
    Nigdy ich nie używałem więc jest to dla mnie absolutna nowość.
    Z tego co piszesz to wywnioskowałem że do jednego prania należy wrzucić
    kilka worków.
    Czy wirowanie zastartuje przy jednym tylko worku czy tez powie ze rozłożenie
    jest niesymetryczne?
    Jakie są Twoje doświadczenia w tym względzie?
    -
    Tomasz