    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <pfquvd$osk$1@news.icm.edu.pl> <x...@m...org>
    <1...@m...org> <1...@m...org>
    <5b276de3$0$596$65785112@news.neostrada.pl> <pg7r50$vk4$1@dont-email.me>
    <5b2e32ca$0$691$65785112@news.neostrada.pl> <pgq5qt$pcg$1@dont-email.me>
    <5b311fea$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <d...@g...com>
    <1...@g...com>
    <pgtb44$noi$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <pgtin5$v68$3@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5b3279b9$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 26 Jun 2018 21:26:33 +0200

    > Nie bylem ale pracowalem i juz jestem uczciwy.

    Bo się wyspowiadałeś? Myślisz, że jak ktoś całe życie kradł i przestał
    kraść, bo już nie ma takich możliwości to już nie jest złodziejem?
    Niestety jesteś w błędzie. Jest złodziejem tak długo, aż nie naprawi
    swojego błędu tj. ujawni się i zwróci to co ukradł temu, którego okradł
    lub zrekompensuje w inny sposób.

    > Ty pewno rece bys ucinal takiemu co podpierdoli z twojego samochodu lusterka.

    Za złodziejstwo i za oszukiwanie ludzi.

    > A jak grzecznie spytam czy aby twoje zlodziejskie lapy od dawna by na segmencie w
    sloiku z formalina cie nie moczyly, to pewno odpowiesz ze twoje to nie bo sie zawsze
    wyspowiadales jak kradles.

    Muszę cie zmartwić. Nigdy nie przywłaszczyłem sobie ani czyjegoś, ani
    państwowego, bo tak byłem wychowany i nauczony.
    Nie spowiadam się, bo nie mam z czego.

    > Nie ruszaja mnie wyzwiska ze jakis ubek bylem bo nie bylem.

    To dlaczego przejawiasz typowo ubeckie zachowania?
    Nie znając mnie, ani Adama osobiście z góry założyłeś, że jesteśmy
    złodziejami - tak właśnie czyniło SB.
    Tak więc jesteś esbekiem.

    > Nie jestes mnie w stanie obrazic bo byle kto mnie nie obrazi..

    Jest takie powiedzenie "pluj świni w twarz, a ona ci powie, że deszcz
    pada". Świetnie się w nie wpisujesz.