  • 21. Data: 2018-09-25 07:04:44
    Temat: Re: Projektor modny temat;)
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-09-24 o 11:09, Kris pisze:
    > Ciekawe dyskusje o projektorach tu bywają więc i ja problem zapodam
    > Sypialnia, łóżko i naprzeciw łóżka ściana z 10m2 pochylona pod kątem ok 45st bo to
    poddasze. Te 45st to z niczego znaczy z głowy ale mniej więcej tak jest a pewnie
    trochę mniejszy ten kąt
    > Ma sens kupowanie projektora i rzucanie obrazu na tak pochylona ścianę w celu
    oglądania tego z pozycji leżącej?

    Przy tak małej odległości od ekranu projektor nie ma najmniejszego
    sensu. Sam widzisz, że same problemy. Powieś na tej pochyłej ścianie
    telewizor - i po kłopocie.

    --
    MN

  • 22. Data: 2018-09-25 07:53:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.09.2018 o 11:09, Kris pisze:
> [...]
    trochę mniejszy ten kąt
    > Ma sens kupowanie projektora i rzucanie obrazu na tak pochylona ścianę w celu

    a będziesz przy nim zasypiał? Bo jeśli tak, to zauważ że większość niema
    "sleepa" i ta funkcja może być trudna w realizacji. mój projektor w
    chwili wyłączania dowala wentylator na maksa żeby ostudzić lampę. a to
    już nieprzyjemnie słychać.

    ToMasz

  • 23. Data: 2018-09-25 10:59:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.09.2018 07:53, ToMasz pisze:

> [...]
    > dowala wentylator na maksa żeby ostudzić lampę. a to już nieprzyjemnie słychać.

    Coś nie chce mi się wierzyć, żeby projektor taką kołysankę aplikował na
    dobranoc, bo Zenek Kapelinder nic o tym nie wspominał. A dyć przecie to
    ekspert od projektorów. Z własnego nadania ekspert, ale zawsze.

  • 24. Data: 2018-09-25 13:33:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moj epson wylacza sie po cichu. W instrukcji obslugi zaznaczyli ze tak jest zrobiony
    ze mozna go wylaczyc wtyczka i mu to nie szkodzi. Dignity tez sie po cichu wylacza. W
    obydwu w prosty sposob mozna ustawic po ilu minutach sie wylaczy. Epson ma jeszcze
    dwie opcje. Sam sie wylaczy jak przez jakis czas nie dostanie sygnalu. Druga opcja,
    jesli bierze sygnal z wejscia hdmi to mozna uaktywnic funkcje wylaczania tego co po
    drugiej stronie przewodu hdmi, jesli to cos posiada rowniez taka funkcje.

  • 25. Data: 2018-09-25 14:01:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trudno Collie zebys mial wieksze doswiadczenia jak nie masz zadnego projektora a ja
    jeden zajezdzam i kupilem drugi, duzo lepszy od pierwszego. Temat jest dedykowany tym
    co projektory maja i tych co by chcieli miec. Oczywiscie kazdy moze cos w nim
    napisac, na przyklad ze projektory sa chujowe. Ale to bedzie jak gadanie do
    wylaczonego mikrofonu. Na stale uzywanych projektorow na grupie malo. Ale nie
    zdarzylo sie ze ci co je kupili sa zawiedzeni. Raczej w druga strone to idzie, ze
    projektor jest fajny. Nas, uzywajacych projektory, nie przekonasz. Co najwyzej mozesz
    podkurwic bo widzimy ze nie majac powodu klamiesz. Temat o projektorach, pomimo
    niereformowalnych oportunistow, moglby pojsc w strone jaka farbe na sciane wybrac.
    Jaki ktos ma kupiony ekran i czy jest z niego zadowolony. Czy faktycznie w dlp widac
    smuzenie. Jak skonfigurowac projektor zeby np. wykorzystac telefon z netem zeby filmy
    od platnych dostawcow w nim byly itp. Ale nie w strone przekonywania przez Ciebie i
    innych ze projektor jest zly bo tych co maja nie przekonacie. Nie przekonacie na nie
    rowniez innych bo oni szybciej uwierza tym co projektory maja i chwala niz tym co nie
    maja i gania. Ciekawe czy zauwazysz ze potraktowalem Cie jak bialego czlowieka i
    bedziesz w stanie w tej samej formule odpowiedziec.

  • 26. Data: 2018-09-25 16:07:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.09.2018 13:33, Zenek Kapelinder pisze:
    > Moj epson wylacza sie po cichu.

    Przypomina mi to znane powiedzenie informatyka:
    "Dziwne, u mnie działa". Choć na informatyka
    Zenek Kapelinder mi nie wygląda, ale sposób
    myślenia ten sam.

  • 27. Data: 2018-09-25 16:15:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2018 16:08:29 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> [...]

    Ale wiesz, że porównujesz projektor za 350 pln do takiego lekko powyżej
    2k pln? ;) Pewnie w pierwszym jest lampa która się grzeje do czerwoności
    a w drugim jakieś zimne LEDy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2018-09-25 16:53:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.09.2018 16:15, Adam Sz. pisze:

> [...]

    Bzdura. "Użytkownik collie" tego nie napisał, tylko napisali to
    ToMasz i Zenek Kapelinder. "Użytkownik collie" napisał dopiero
    sam od siebie pod przytoczonymi przez niego cytatami, ale tego
    akurat już u Ciebie zabrakło po słowach "użytkownik collie
    napisał". Krótko mówiąc, wyglądasz mi na mało rozgarniętego.

  • 29. Data: 2018-09-25 17:05:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W epsonie metalohalogen jest. Ale jakos japonce wymyslili ze nie musi sie studzic po
    wylaczeniu. W chinczyku Dignity jest led 150W. Grzeje nie mniej niz epson.

  • 30. Data: 2018-09-25 17:08:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Probowalem collie do ciebia jak do bialego czlowieka. Eksperyment zrobilem. Wynik
    eksperymentu negatywny.