  • Data: 2021-06-13 20:10:32
    Temat: Re: Projektowanie kuchni - dodatkowy wyciąg
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.06.2021 16:24, Myjk wrote:
    > Filtry oczywiście będą, ale jeszcze nie wiem czy w podszafkowym "okapie"
    > czy zabuduję je po prostu w samej w szafce wiszącej. Inna sprawa że to
    > indukcja, nie miota tak tłuszczem jak ma to w zwyczaju gazówka.

    Integracja jest fajna, niby się można pochwalić ile to się nie
    oszczędziło, steruje jednym panelem itd. Z drugiej strony oznacza to też
    brak dywersyfikacji - nie działa reku, nie działa wyciąg do gotowania;
    chcesz zwiększyć moc wyciągu (jak sam napisałeś) to musisz go zwiększyć
    w całym domu, a to że wydajność per punkt wyciągowy będzie mizerna przy
    najtańszym okapie, a to że gdzieś wtedy wentylacja będzie niepotrzebnie
    hałasować albo dmuchać za mocno...

    - zwykły pustak wentylacyjny zmieści się na szerokość ściany
    - jeszcze taniej można rurę kanalizacyjną 110 dać z kolanem (tylko
    ocieplić trzeba na strychu

    Komina nie trzeba przecież przez dach wyrzucać, można dać tylko grzybek
    i podłączyć.

    Można i przez WM, ale warto wiedzieć że są alternatywy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz