    From: collie <c...@v...pl>
    Subject: Re: Proponuję zrobić zakłady
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 18 Sep 2020 13:56:08 +0200

    W czwartek, 17.09.2020 o 17:55, Mateusz Viste napisał:

    > To chyba standard notarialny - tak samo miałem zarówno z francuskimi
    > jak i polskimi notariuszami.

    Gówno prawda. Polskiego notariusza na oczy nie widziałeś i klepiesz
    pierdoły.

    > Gorzej w Polsce: musisz we własnym zakresie dogadać się ze sprzedającym
    > i kombinować albo jakimś ekspresowym przelewem na parkingu przed
    > notariuszem, albo tachać walizkę banknotów.

    Gówno prawda. W trakcie czynności notarialnych, notariusz robi sobie
    przerwę, kupujący siada przed komputerem notariusza, loguje się
    do swego banku, robi przelew na konto kupującego. Kupujący sprawdza
    na swoim smartfonie, czy pieniądze ma już na koncie, i załatwione -
    notariusz kończy czynności papierkowe. Znaczy: Twoich pierdół ciąg
    dalszy.