    From: "Krystyna" <K...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Date: Mon, 21 Apr 2014 13:05:09 +0200

    > kropelka nie jest wodoodporna niestety i się nie nadaje
    Nie udaje mi się na tyle zakręcić wodę by z dziurki przestało kapać
    i dlatego nie mogę jej zakleić. Przydałby się klej, którym można
    kleić "na mokro". Klej do PCV nie nadaje się do klejenia rzeczy,
    które nie są całkowicie suche. Żywica do plastiku się nie nadaje,
    więc także odpada.
    Jaki klej nadawałby się do zaklejenia małej dziurki, z której trochę
    kapie woda?

    Pozdrawiam
    Krystyna