  • 1. Data: 2012-08-26 21:49:10
    Temat: Przycisk Swiatło MAKEL-proszę o opinię
    Od: "aa" <m...@o...pl>

    Witam, szukałem fajnych Przycisków z podświetleniem typu "ŚWIATŁO" i
    znalazłem w fajnej cenie firmy MAKEL. Co o nich sądzicie? Czy czerwone oczko
    świeci dostatecznie i nie zżera energii? Mechanizm też ok?
    Np http://elektro-hurt.bazarek.pl/opis/id,1772200/from,
    ceneo/

  • 2. Data: 2012-08-26 22:08:11
    Temat: Re: Przycisk Swiatło MAKEL-proszę o opinię
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 21:49:10 UTC+2 użytkownik aa napisał:
> [...]
    >
    > znalazłem w fajnej cenie firmy MAKEL. Co o nich sądzicie? Czy czerwone oczko
    >
    > świeci dostatecznie i nie zżera energii? Mechanizm też ok?

    Ja mam wrażenie że spamujesz

  • 3. Data: 2012-08-29 18:39:55
    Od: "Adaxis" <A...@i...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > oczko
    >
    > świeci dostatecznie i nie zżera energii? Mechanizm też ok?

    Ja mam wrażenie, że spamujesz Ty...

  • 4. Data: 2012-08-29 22:17:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Adaxis" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ja mam wrażenie że spamujesz
    >
    > Ja mam wrażenie, że spamujesz Ty...

    A ja nie mam tekiego wrazenia..

    TK

  • 5. Data: 2012-08-29 23:11:09
    Od: "Adaxis" <A...@i...pl>

    > Ja mam wrażenie że spamujesz
    >
    > Ja mam wrażenie, że spamujesz Ty...

    A ja nie mam tekiego wrazenia..

    TK

    I Ty spamujesz, bo skoro nie jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie, to po
    co się udzielasz?

  • 6. Data: 2012-08-30 09:42:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 23:12:06 UTC+2 użytkownik Adaxis napisał:
    > I Ty spamujesz, bo skoro nie jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie, to po
    >
    > co się udzielasz?

    Dwa Twoje wpisy w tym watku widze ale odpowiedzi na pytanie autora wątku z nich
    wyczytac nie mogę.

  • 7. Data: 2012-08-30 22:55:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A ja nie mam tekiego wrazenia..

    A ja nie mam takiego wrazenia..

    > I Ty spamujesz, bo skoro nie jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie, to
    > po co się udzielasz?

    Bo lubie. :-))
    A jakiej Ty odpowiedzi udzieliles na pytanie, Panie adwokacie diabla?

    TK