  • Data: 2020-05-05 21:53:02
    Temat: Re: Radzimy sobie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 May 2020 08:56:30 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    > Pytam konkretnie o ten, z którego skorzystałeś,
    > bo piszesz, że korzystałeś ze zwolnienia.
    > Rozumiem, że dostałeś decyzję o umorzeniu albo w inny sposób
    > sfinansowano Ci te składki.

    Nie, po prostu nie zapłaciłem w kwietniu składki za marzec. Mam
    przygotowany wniosek o umorzenie, który należy złożyć do 30 czerwca.
    Do 30.06 ZUS wstrzymał dochodzenie należnych składek za okresy 03-05
    a po tym terminie będzie rozpatrywał te wnioski i umarzał (jeśli nie
    będzie zastrzeżeń).
    Zgodnie z zasadą niechch (czyt. "nie-cha-cha") najprawdopodobniej w
    następnych okresach jzapłacę składkę, stąd tylko marzec sobie
    odpuszczę.

    > Tu akurat tak, ale chodzi mi bardziej
    > o informacje na temat konkretnej pomocy udzielonej
    > przedsiębiorcom. Udzielonej a nie "rząd planuje".

    No te wszystkie 3 które wymieniłem są uruchomione i można z nich
    korzystać, z tym, że wniosek o pożyczkę 5k z pup można było składać
    chyba do wczoraj tylko.

    --
    Marek