    From: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rainbow - opinie
    Date: Mon, 22 Mar 2010 10:27:43 +0100

    W dniu 2010-03-22 09:53, Poszukiwacz pisze:
    > Zgoda. Ale przyznasz, że mniej syfu wylatuje z rainbowa z wylotu
    > powietrza niż tradycyjnego, niewodnego odkurzacza.

    Z pewnością mniej. Tylko można kupić np. nowego "Wodnika" to dobry
    odkurzacz. Tylko cały czas zadaję pytanie po co??
    Osobiście uważam że o wiele szybciej i skuteczniej jest pozbyć sie z
    mieszkania wykładzin i dywanów ktore są i będą zbiorowiskiem kurzu i
    wszelkiego syfu. Żaden, podkreślam to, żaden odkurzacz nie jest w stanie
    wysprzątać dokładnie dywanu. Wodny czy nie... bez różnicy.

    > nie zakłada utrzymywania sterylnej czystości.

    Zgoda. Jako alergik dawno przestałem sterylizować otoczenie. Odczulanie
    przed sezonem i w razie niezbędnej konieczności (objawowo)- lekarstwo.

    > 2) Niosłem wanienkę z wodą po kąpieli dziecka i ups... wylało sie
    > wszystko na wykładzinę... bez problemu wciągnąłem Rainbowem.

    To fakt. Ale zwykły Wodnik za 1/3 ceny Raibowa też sobie poradzi...;-)

    > Zgoda. Ale kurz też się zbiera na panelach, parkiecie i panleach, więc
    > jak piszesz trzeba regularnie sprzątać.

    I zgoda :-). Osobiście uważam, że jeśli ktoś cierpi na alergię to
    pierwszym krokiem jest pozbyć się siedlisk kurzu i alergenów. Czyli
    dywany, wykładziny.
    A parkiety czy panele, moim zdaniem szybciej się sprząta przecierając na
    mokro szerokim mopem. Ale to kwestia indywidualnych upodobań i technik.

    Podpisuję sie łapami wszystkimi.
    Pozdrawiam serdecznie

    --
    -=Elwood=-