  • Data: 2019-05-15 23:21:51
    Temat: Re: Randap
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-15 o 19:37, Myjk pisze:

    > Jeśli dla kogoś większym wzorem są prasówki z ichniejszymi redaktorkami, a
    > nie źródła badań, które przypadkiem autor UNB podaje pod każdym filmem aby
    > każdy zainteresowany mógł zweryfikować co mówi

    I co to zmienia?
    Wszyscy znajomi pszczelarze, potwierdzają, to co "bełkot" neguje swoimi
    źródłami.
    No ale skoro YT jest większą wyrocznią niż prasówki, to masz, więcej
    sobie sam wygooglaj.

    https://www.scientificamerican.com/article/as-insect
    -populations-decline-scientists-are-trying-to-unders
    tand-why/
    https://en.wikipedia.org/wiki/Decline_in_insect_popu
    lations
    https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pi
    i/S0006320718313636

    Mi tam w ogóle nie potrzebne są źródła i prasówki, sam widzę, że owadów
    jest mniej niż gdy byłem dzieciakiem. Jak bawiliśmy się na dworze, to
    dokuczały nam głownie muchy, meszki, komary czy chrząszcze majowe.
    Przebywam w tych samych miejscach co dawniej a obecnie mam z nimi spokój.