  • Data: 2018-05-17 10:58:57
    Temat: Re: Rekuperator i spadki na czerpni i wyrzutni
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ten spadek lepiej zrobić na czerpni i wyrzutni???

    > Pasowało by mi na wyrzutni ale czy woda nie będzie miała negatywnego wpływu na
    reku...chyba będzie zalewała wentylator??

    Na czerpni (o ile deszcz nie napada) nie będzie problemów z wodą, bo się woda nie
    wykropli (będzie przejście z zimnego do ciepłego), natomiast na wyrzutni woda się
    wykropli (przejście z ciepłego do zimnego).

    Wprawdzie sam req zapewne dużo odprowadzi wody na wymienniku (u mnie zanim req
    podłączyłem do kanalizacji, to kilka litrów tygodniowo musiałem zlać ręcznie), a na
    wyrzutni sople lodu w duży mróz się osadzają.

    pzdr
    Bogdan