  • Data: 2018-05-17 11:33:05
    Temat: Re: Rekuperator i spadki na czerpni i wyrzutni
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 maja 2018 10:58:58 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:

    > Na czerpni (o ile deszcz nie napada) nie będzie problemów z wodą, bo się woda nie
    wykropli (będzie przejście z zimnego do ciepłego), natomiast na wyrzutni woda się
    wykropli (przejście z ciepłego do zimnego).

    > Wprawdzie sam req zapewne dużo odprowadzi wody na wymienniku (u mnie zanim req
    podłączyłem do kanalizacji, to kilka litrów tygodniowo musiałem zlać ręcznie), a na
    wyrzutni sople lodu w duży mróz się osadzają.

    z tego co piszesz to lepiej dać dłuższą rurę a wiec ze spadem w kierunku reku na
    czerpni. Coś jak tutaj:
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIOUFaQS
    1DUlZ0Q1U

    Pozdrawiam