  • Data: 2019-06-27 09:44:02
    Temat: Re: Remont łazienki - kilka pytań
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 27, 2019 at 9:31:46 AM UTC+2, Budyń wrote:

    > jesli jest zepsuty :-)

    dokladnie, wymagania dla indukcyjnych i statycznych (elektronicznych) sa np. tu (o
    ile nie znowelizowali..., ale raczej idea zostanie - tabelki typ
    ociazenia-dopuszczalny blad)
    https://www.prawo.pl/akty/dz-u-2004-35-315,17080575.
    html

    Wiec jak ma legalizacje to liczy moc czynna. Stawiam, ze glowny problem to przebieg
    (jak w tym tescie miernikow), ktory oczywiscie polegal na "wrednym" dobraniu
    obciazen, w domu jednak (jeszcze?) wiekszosc, to pelny sinus (grzalki czajnikach,
    pralkach, kuchenkach, jakies silniki). Sporo jest zasilaczy impulsowych (ktore moga
    buc problemem), ale raczej mala moce maja. A jak ktos (z postu wyzej) tylko takie
    obciazenie mial (same LEDy), to licznik moze mocno przeklamywac, jesli zasilacz
    pobiera niesinusoidalnie...