  • 11. Data: 2023-08-12 15:34:20
    Temat: Re: Roleta
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Aug 2023 13:25:08 +0200, Pete napisał(a):

    > Minusem folii z filtrem IR jest to, że działają również zimą, co nie
    > jest raczej pożądane...

    Ale działają teżw drugą stronę: czyli w nocy zatrzymują ciepło w
    pomieszczeniu. A zimowa noc jest długa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2023-08-12 15:52:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-12 o 13:25, Pete pisze:

    > Minusem folii z filtrem IR jest to, że działają również zimą, co nie
    > jest raczej pożądane...

    Jak to? Nie ma folii z przełącznikiem zima/lato?

  • 13. Data: 2023-08-12 16:23:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 12 August 2023 at 01:06:43 UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
    > Ktoś poleci roletę lub powie czego szukać, aby maksymalnie zmniejszała
    > efekt nagrzewania się szuby od słońca.
    > Taka montowana we wnęce okiennej przed oknem. Ma zastąpić tą ze zdjęcia,
    > gdzie spalił się silnik.

    a co to są te szuby ?

    silnik sie zawsze spali
    dlatego sklepy instaluja rolety na korbę, bo tylko te są trwale

    Żadnego złomu, syfu nie reklamuj
    bo silnik się zawsze pali, nawet wewnątrz domu

    A jak się zapali to spali sie cała chalupa i ubezpieczalnia odmówi wyplaty
    odszkodowania

  • 14. Data: 2023-08-12 16:25:30
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 12 August 2023 at 15:52:12 UTC+2, cef wrote:
    > Jak to? Nie ma folii z przełącznikiem zima/lato?

    Jest taka fiolia na pogotowiu do owijania nieboszczyków z wypadków
    i pytają czy nieb oszczyk ma byc cieply czy zimny i albo od środka śreberko, albo
    zlotko
    a kosztuje zaledwie 10 zł na 1 nieboszczyka

  • 15. Data: 2023-08-12 17:11:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No i powiedzieli, że nie ma silnika na wymianę (może coś wymyślą).

    To założyć inny.
    To jakaś nietypowa roleta, czy co?

  • 16. Data: 2023-08-12 18:28:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2023 o 15:52, cef pisze:

    > Jak to? Nie ma folii z przełącznikiem zima/lato?

    Może są okna wymienne jak opony? Dobrze by było :) można by się dogadać
    z Ałstralją i byśmy sobie wymieniali. Problemem jest transport bo długo
    i bez okna ciężko, nim przypłynie zimowe :/ Musiałby być uniwersalne, bo
    oni mają odwrotnie dół/góra chyba.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-08-12 22:28:07
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > z Ałstralją i byśmy sobie wymieniali. Problemem jest transport bo długo
    > i bez okna ciężko, nim przypłynie zimowe :/ Musiałby być uniwersalne, bo

    I jeszcze północ-południe, bo im słońce przecież na północy grzeje.

    --
    Pete

  • 18. Data: 2023-08-12 22:28:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.08.2023 o 15:34, Adam pisze:

    > Ale działają teżw drugą stronę: czyli w nocy zatrzymują ciepło w
    > pomieszczeniu. A zimowa noc jest długa.

    Jeśli masz fermę kurczaków, to ma to sens..

    --
    Pete

  • 19. Data: 2023-08-12 22:49:34
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > No i powiedzieli, że nie ma silnika na wymianę (może coś wymyślą).

    Trochę dziwne, że nie ma silnika na wymianę. U nas po kilkunastu latach
    silnik zaczął szwankować i bez problemu wymieniliśmy na nowy.

    A w ostateczności to chyba zawsze można przerobić na ręczne zamykanie
    przy pomocy taśmy. O ile sama roleta jest w porządku.

    --

    Ewa

  • 20. Data: 2023-08-12 22:58:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2023 o 22:28, Pete pisze:

    > I jeszcze północ-południe, bo im słońce przecież na północy grzeje.

    Mają zatem "normalnie". Mnie wkurwia w Polsce to, że wschód mam po lewej
    a zachód po prawej ale jak paczę na mapę Polski, to jest kurwa
    dogórynogami. Pojebane.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>