  • Data: 2017-10-21 13:58:29
    Temat: Re: Róża- jaką kupic
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a Kris chciał tylko porady jaką różę posadzic...
    >
    > Proponuję kolegom zaspokajać swoje grafomańskie popędy na fejsbuku albo
    > innym gównie do tego celu stworzonym

    Na tej grupie zawsze był luz, a i nie każdy lubi Facebooka. Mnie w
    podobny sposób odpowiedziano na pytanie o środki przeciwko mszycom i
    mnie to rozbawiło, aczkolwiek odpowiedzi nie dostałem. Podejrzewam, że
    po prostu nikt nie wiedział, jak być może także w przypadku tych róż.

    P.S. Zapoznaj się kiedyś z prawidłowym znaczeniem wyrazu "grafomaństwo".