    From: Collie <p...@b...pl>
    Subject: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 12 Dec 2021 17:55:14 +0100

    W sobotę, 11.12.2021 o 18:05, Zenek Kapelinder napisał:

    > Daj spokój, odpisałeś idiocie. Jak ktoś sobie daje ksywkę od rasy są to znaczy że
    jest psem. On mnie chciał " dołożyć" tym projektorem za 300. Bo pamiętał w swoim
    wybrakowanym mózgu że kiedyś kupiłem chiński projektor. Jak go kupowałem to
    faktycznie kosztował 350 ale ojro. Działa do tej pory i ma obraz niewiele gorszy od
    tego co teraz mam. On jak pies co szczeka na sąsiada zza siatki ale nie wie dlaczego.
    Nic nigdy pod ksywka kundla tutaj nie napisał. Poza tym to klon jakieś debila
    występującego tutaj pod inną ksywka. A Bałuty to bardzo ładna dzielnica. Dużo
    zieleni, coraz więcej wyremontowanych starych kamienic.

    Uderz w stół z powyłamywanymi nogami na poddaszu pożydowskiej rudery
    na Bałutach...

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)