  • 21. Data: 2010-09-30 09:40:07
    Temat: Re: SZERSZENIE
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:21:30 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Żeście się dobrali. Kura domowa bez szkoły i nawiedzony paranoik.

    Wykształcili cię tylko na chama.

  • 22. Data: 2010-09-30 20:11:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 02:28:09 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Gupiś. Tępyś. Pustyś. Gumiś.

    Kibla też nie czyść. To, że nie słyszysz wycia ginących bakterii to nie
    znaczy, że one nie cierpią.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 23. Data: 2010-09-30 20:11:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:28:07 +0200, Andrzej S. napisał(a):

    > W zasadzie dowolna chemia typu Muchozol. Ale jest jeden szczegól
    > - nie rób tego w cieply dzien, gdy owady sa w terenie ;)
    > Tylko bladym, zimnym switem.

    Żeby zastosować muchozol musisz podejć praktycznie do samego gniazda. I
    wtedy stajesz się celem ataku.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2010-09-30 23:15:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:11:02 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Kibla też nie czyść. To, że nie słyszysz wycia ginących bakterii to nie
    > znaczy, że one nie cierpią.

    Czyszczę. Humanitarnie=sanitarnie :-)

  • 25. Data: 2010-09-30 23:25:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 01:15:30 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Czyszczę. Humanitarnie=sanitarnie :-)

    Mordujesz miliony żywych bakterii.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 26. Data: 2010-09-30 23:41:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 01:25:10 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Mordujesz miliony żywych bakterii.

    No oczywiście. I one cierpią. Ale nie dlatego je morduję, ze mogą mnie
    EWENTUALNIE zabić, lecz dlatego, że jeśli ja ich nie zabiję, to one mnie w
    końcu dopadną i jest to pewne. W przypadku szerszeni są inne sposoby
    zabezpieczenia się przed nimi, jak powiedzialam można poczekać do zimy i
    zlikwidować gniazdo. Bakterie w kibelku same nie znikną.

  • 27. Data: 2010-10-01 06:22:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > zabezpieczenia się przed nimi, jak powiedzialam można poczekać do zimy i
    > zlikwidować gniazdo. Bakterie w kibelku same nie znikną.

    Bakterie z kibla nie czekając do zimy możesz razem z kiblem przenieść do
    ogródka żeby tam sobie żyły i nie wyły z bólu, kiedy je mordujesz. Do domu
    kupujesz nowy kibel, bez bakterii.

    Durna babo.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 28. Data: 2010-10-01 06:53:56
    Od: tofika <e...@i...pl>

    On 1 Paź, 01:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zabezpieczenia się przed nimi, jak powiedzialam można poczekać do zimy i
    > zlikwidować gniazdo. Bakterie w kibelku same nie znikną.

    xl jesli idzie o szerszenie
    to cale masy ich mieszkają
    w lesie. można więc smialo
    i bez zbytniej krempacji zlikwidować
    banike szereni pod podbitka
    czy innym miejscu w poblizu
    zabudowan ludzkich. potraktowac
    jako "anomaliowanie sie" im.
    dziwne ze milosnikow kotow
    nazywasz pogardliwie kociarzami
    i nie pojmujesz naszego podejścia,
    sympatii do tych ziwrzat a bronisz
    roju szeszeni, ktore moga czlowieka
    uszkodzic. i tu dla przykaladu.
    w tej chwili moze nie sa one
    zbyt ruchawe bo jest zimno,ale
    latem bardzo czesto przez uchylone okno
    wlatuje mi do domu szerszen, wasnie gdzies
    z okolic dachu. ja to go olewam, bo
    mnie w życiu zaden owad nigdy
    nie użądlił, ale
    moj pan to sie ich boi panicznie i
    tępi z wielka zapalczywacia.
    co ciekawe szerszen, ktory go
    dziabnął nie użądlił go a jedynie
    ugryzł żuwaczkami a pol plecow
    mu spuchlo.no na szeczscie nie jest
    uczulony i jest dorosly, ale
    nie gwarantuje co by sie stalo z
    malym dzieckiem\niemowlęciem.
    moja siastre kiedy byla
    dwulatkiem użądlił szarszen,omal
    nie skonczylo sie to dla niej...
    wiec zadecyduj co jest
    bardziej humanitarne.

  • 29. Data: 2010-10-01 07:07:43
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    > Żeby zastosować muchozol musisz podejć praktycznie do samego gniazda. I
    > wtedy stajesz się celem ataku.

    Chcialem powiedziec, ze srodek mniej wazny niz pora.
    Switem wszystkie owady sa w gniezdzie i sa nieruchawe, bo zimno.
    Przy Muchozolu sie nie upieram, ale jednak dobrze jest podejsc
    blisko i zrobic to precyzyjnie, bo drugiej próby moze nie byc.
    --
    A S

  • 30. Data: 2010-10-01 08:52:15
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    >Kibla też nie czyść. To, że nie słyszysz wycia ginących bakterii to nie
    >znaczy, że one nie cierpią.

    a bakteria ma uklad nerwowy, ktory powoduje, ze cierpia?