  • 1. Data: 2010-09-24 07:01:22
    Temat: Rysy na drzwiach wewnetrznych
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Porysowalem sobie przez nieuwage drzwi. Co do drzwi to jest to Porta z
    okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
    zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-24 16:39:43
    Temat: Re: Rysy na drzwiach wewnetrznych
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 24 Wrz, 09:01, majer <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    > okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
    > zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

    nie wiem jak z dzrwiami, ale sprzedawcy okien z pcv mają takie
    specyfiki, może coś podpasuje...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-09-26 20:01:51
    Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>

    > Porysowalem sobie przez nieuwage drzwi. Co do drzwi to jest to Porta z
    > okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
    > zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

    Są markery, są też woski nakładane na ciepło (to jest lepsze bo może
    wypełnić głębszą rysę). I jedno i drugie do znalezienia w marketach
    (castorama,obi), tylko poszukaj sam bo pracownicy nie wiedzą o istnieniu
    tego cudu ;)

  • 4. Data: 2010-09-26 21:31:13
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "majer" <a...@n...ma> wrote in message
    > Witam
    > Porysowalem sobie przez nieuwage drzwi. Co do drzwi to jest to Porta z
    > okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
    > zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

    Jest do nabycia mączka drzewna z różnych rodzajów drzew. Dodajesz żywicy,
    takiej jaka była zastosowana przy drzwiach, robisz pastę i po odtłuszczeniu
    rys nakładasz tę pastę. Po utwardzeniu szlifujesz.