  • 1. Data: 2010-09-24 07:33:16
    Temat: Podkłady pod panele
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Czołem - waham się między tymi 2ma:
    http://allegro.pl/naturalny-podklad-pod-podlogi-stei
    co-4mm-poznan-i1223874500.html

    http://allegro.pl/uwaga-podklad-pod-panele-izo-nord-
    3mm-m2-i1245097183.html

    Cena akurat tu nie gra dla mnie roli - mają dać mi w miarę sztywną i nie
    zgrzytającą podłogę.

    Co sądzą grupowi fachowcy?

  • 2. Data: 2010-09-24 13:42:29
    Temat: Re: Podkłady pod panele
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Catalyst pisze:
> [...]
    co-4mm-poznan-i1223874500.html

    > Cena akurat tu nie gra dla mnie roli - mają dać mi w miarę sztywną i nie

    Mam coś takiego, sztywno jest, nic nie zgrzyta, ale jesli spodziewasz
    sie ze polozysz na to panele i bedzie rownie cicha jak klejony parkiet
    to sorry, nie bedzie.
    Pogłos jest wg mnie do zniesienia jesli sie malo chodzi po pomieszczeniu
    w obuwiu.

    KJ

  • 3. Data: 2010-09-25 08:35:55
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-09-24 15:42, KJ Siła Słów pisze:
    > Pogłos jest wg mnie do zniesienia jesli sie malo chodzi po pomieszczeniu
    > w obuwiu.

    i nie ma sie duzego psa ;)

    Sierp

  • 4. Data: 2010-09-28 10:07:11
    Od: m...@p...onet.pl

    Cześć,
    Ja mając podobny dylemat jak Ty, wybrałem podkład piankowy o gr 5mm,
    bo łagodniej zniesie ewentualny kontakt z wodą, płyty papierowe lub drewniane
    jeśli dostaną wilgoć napuchną i zniszczą podłogę, chociaż pewnie izolacja
    cieplna i dźwiękowa jest lepsza przy pierwszej opcji.

  • 5. Data: 2010-09-30 13:10:21
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    "Catalyst" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
    3mm-m2-i1245097183.html

    > Cena akurat tu nie gra dla mnie roli - mają dać mi w miarę sztywną i nie

    Dzięki za odpowiedzi - wybrałem Izo-Nord.
    Zobaczymy jak to wyjdzie :)

    Pozdr