  • 1. Data: 2010-09-24 12:11:20
    Temat: Miniwieza czy amplituner? Dylemat...
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.

    Od pewnego czasu szukam bez rezultatu... wlasnie - chyba miniwiezy, ale
    spelniajacej kilka warunkow:
    - musi posiadac przynajmniej jedno wejscie na tylnej sciance, najlepiej dwa
    (ma sluzyc jako komputerowy zestaw glosnikowy i ew. jako glosniki telewizorka
    w sypialni)
    - musi miec funkcje budzenia radiem (ew. tez jakims pikaniem, ale niekoniecznie)
    - wejscie radiowe antenowe koncentryczne
    - stonowany wyglad
    - cena im nizsza, tym lepiej ;)

    Na marce mi nie zalezy, ale nie kupuje chinskiego no-name. Na audiofilskim
    brzmieniu mi nie zalezy, do delektowania sie dzwiekiem mam inny sprzet ;)

    Pytanie brzmi: czy sa tego typu urzadzenia w cenie nizszej, niz prosty
    amplituner posiadajacy te funkcje + para niedrogich kolumienek (<1000zl)?

    Z gory dzieki za pomoc!
    pablo