  • 41. Data: 2010-10-01 16:50:44
    Temat: Re: SZERSZENIE
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    news:ae1kihrqklkg$.6h9ng2topmt2>

    > Podsumowanie: bezdomne koty i psy w miastach i wsiach powinny być
    > wyłapywane i zabijane.

    Jaaaasne, natomiast szerszenie i pająki powinny być chołubione i otoczone
    czułością ;(

    JBP

  • 42. Data: 2010-10-01 16:59:25
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaaaasne, natomiast szerszenie i pająki powinny być chołubione i otoczone
    > czułością ;(

    Korekta - hołubione.
    Przepraszam,
    JBP

  • 43. Data: 2010-10-01 18:48:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 14:40:17 +0000 (UTC), Pan Waldek napisał(a):

    > Przyganiał kocioł garnkowi...

    ...to mówiłem ja, Waldek Pan :->

  • 44. Data: 2010-10-01 18:49:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 18:50:44 +0200, JBP napisał(a):

    > Jaaaasne, natomiast szerszenie i pająki powinny być chołubione i otoczone
    > czułością ;(
    >
    > JBP

    Nie wiem, jakimi drogami podążają Twoje myśli i wnioskowanie, ale raczej
    się nie spotkają z moimi.

  • 45. Data: 2010-10-02 00:09:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Nie wiem, jakimi drogami podążają Twoje myśli i wnioskowanie, ale raczej
    > się nie spotkają z moimi.

    Bo Twoje błądzą w otchłani ignoranctwa

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 46. Data: 2010-10-02 16:14:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adams wrote:
    > Witam,
    > jeśli ktoś ma doswiadczenie jak sie pozbyć tego draństwa bardzo
    > proszę o poradę.
    > Zadomowiły się w szczycie lukarny pomiędzy blachodachówką i podbitką.
    > Dostać się tam można tylko po drabinie i jest to duże ryzyko.
    > Myślę aby może poczekać do zimy i zalepić czymś szczelinę gdzie
    > wlatują, ale czy to dobry pomysł?

    można kupić w sklepach taki preparat który sie nazywa gaśnica na szerszenie
    i osy. Wytryskuje na odległość ok 5-7 metrów środek trujący o właściwościach
    klejących, można dość bezpiecznie zlikwidować gniazdo z odległości.

  • 47. Data: 2010-10-02 21:11:49
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    tofik <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    pe=B3zaj=B1ce.=

    szerszenia:http://picasawe=
    > b.google.com/AStasiew/DomPodGwiazdami#54696744519907
    85570

    > :)))) co za super fotki
    > sorki, ale mnie pokusilo
    > na wiecej niz szerszenie
    > swietna rodzina :)
    Fotki Andrzeja jak zwykle z naturalnym rytmem podlaskiej
    przyrody.Patrząc oddycha się tą naturą. Cóż wiecej trzeba.. Mam nieukrywana
    cheć wpaść kiedyś na te maliny.. Pozdrawiam Marek S.

  • 48. Data: 2010-10-02 22:28:40
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-09-28 22:01, Ikselka pisze:
    > Barbarzyństwo.

    To jest czytanie Twoich wiadomości. PLONK.

  • 49. Data: 2010-10-03 06:46:26
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Od wszystkich Raidów lepszy jest Alfa-Sekt. Nie doprowadza owadów do
    wściekłości a swoje robi, tylko nieco wolniej. Straż pożarna też używa tego
    środka.
    Ja sobie radzę z szerszeniami i osami bez wzywania straży pożarnej itp.
    Najpierw podłączam odkurzacz (Wodnik) z przedłużoną rurą w pobliżu wylotu
    owadów i wyłapuję je elegancko do wody ze środkiem owadobójczym. Pomaga
    opukiwanie gniazda kijem, bo wtedy chętniej wylatują. Czas takiego łapania
    to kilka godzin, więc warto rurę od odkurzacza podwiesić na stałe. Potem
    namaczam całe gniazdo wodą z Alfa-Sektem i czekam do następnego dnia. Jak
    coś przeżyło, to można poprawić. Na koniec obcinam gniazdo, zeskrobuję
    resztki i spokój na rok.
    Jacek

  • 50. Data: 2010-10-03 19:38:37
    Od: tofika <e...@i...pl>

    On 2 Paź, 23:11, "Marex" <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > przyrody.Patrząc oddycha się tą naturą. Cóż wiecej trzeba.. Mam nieukrywana
    > cheć wpaść kiedyś na te maliny..             Pozdrawiam     Marek S.

    a po drodze bedzie
    ci do nas na grzyby :)