    Subject: Re: Sciagacz obcegi obcinacz izolacji - co kupic?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: MK <m...@b...cn>
    Date: Tue, 25 Feb 2020 22:18:37 +0100

    W dniu 25.02.2020 o 21:17, Majka pisze:
    > Ściągacz izolacji - który kupić - najlepiej automatyczny?
    > Pokażcie, który jest wart zakupu - proszę wskazać najlepiej na allegro.
    > https://allegro.pl/kategoria/narzedzia-szczypce-nozy
    ce-obcegi-147659?string=szczypce%20do%20izolacji&bma
    tch=baseline-eyesa2-dict43-hou-1-4-0205&rodzaj=szczy
    pce%20do%20izolacji&order=qd
    > Zastosowanie w domu, drobne prace przy instalacji elektrycznej, usuwanie izolacji
    na końcach przewodów w ścianach, przy doprowadzaniu do nowych gniazdek, lamp.

    > Miałam taki za 5 zł krokodylek z Castoramy, ale rozszedł mi się w rękach na kilka
    części po kilku latach sporadycznego używania.
    > Czy tzw. szczypce czołowe są lepsze?
    > Oglądałam jakiś Falon-tech. Oglądałam też dextera z leroya:
    > https://www.leroymerlin.pl/narzedzia-reczne/szczypce
    -pily-nozyce/kombinerki-szczypce-i-obcegi/szczypce-d
    o-usuwania-izolacji-auto-200-mm-dexter,p448315,l1528
    .html
    > I nie wiem co wybrać.
    > Nie musi być tani, ale znowu nie jestem profi elektrykiem żeby w to ładować więcej
    niż 30-40 złotych.

    > Dziękuję za pomoc, Majka

    Dokładnie te właśnie używałem przy rozszywaniu rozdzielni po remoncie
    https://allegro.pl/oferta/sciagacz-izolacji-do-kabli
    -i-przewodow-0-2-6mm-aut-7797582138
    dały radę choć sporo siły w ręce trzeba, szczególnie przy ściąganiu
    pierwszej warstwy izolacji zbiorczej, wymiękają na starych kablach ze
    stwardniałą izolacją
    --
    M.