  • Data: 2018-08-07 11:01:39
    Temat: Re: Słupek drewniany powichrował sie
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-27 o 15:49, egips pisze:
    > Witam
    > Ostatnio zauważyłem że w wiacie garażowej jeden drewniany słupek się
    > zwichrował, na dole jest prosto, u góry krzywo. Boje sie ze sie rozejdzie
    > Robić cos z tym? Czy zostawić ?

    Przybij długimi gwoździami pod skosem z 4 stron. Wątek z grupy
    pl.misc.budowanie:

    http://www.nieruchomosci.egospodarka.pl/grupy/mocne-
    wkrety-do-drewna,t,577352,p,2,8.html

    Jak się popatrzy na przeciętne gospodarstwo, np na konstrukcje pod
    tunele foliowe, to wszystko jest pozbijane gwoździami, niby byle jak i
    wygląda tandetnie jakby się miało zaraz rozlecieć. Ale stoi latami mimo
    dość dużych obciążeń.
    Tylko wszędzie sterczą ostrza gwoździ :(