  • Data: 2020-03-23 11:08:56
    Temat: Re: Spadek ciśnienia w instalacji CO
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-23 o 10:16, Kris pisze:

    > Baniak przeponowy wbudowany w kocioł jest
    > A kocioł dopiero 5 miesiąc chodzi.
    To dziurawy nie będzie tylko powietrze zeszło, musi wentyl przepuszczać,
    trzeba go dopompować, ale to serwis bo go chyba jeszcze na gwarancji masz.
    > A taki dziurawy worek to własnie się objawia ze ciśnienie tak powolutku spada?
    Nie odwrotnie, szybko, dlatego Ci szklanka wystarczyła zeby 2 atm
    zrobić, znaczy że tej poduszki w ogóle nie ma. A tak ogólnie to Ci
    powoli gdzieś ucieka, mało ale jednak, mi np zaczeły cieknąć zwory
    kulowe, właśnie jednego wymieniałem.

    --
    Janusz