  • Data: 2020-03-23 12:50:25
    Temat: Re: Spadek ciśnienia w instalacji CO
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 09:49:30 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Kocioł Termet Eccocondens Gold Plus co kilka dni alarmuje że ciśnienie w instalacji
    spadło poniżej 0,5bar
    > Odkręcenie dosłownie na 2 sekundy zaworu doprowadzającego wodę do instalacji
    powoduje wzrost ciśnienie do ok 1,8-2bar. Czyli wychodzi na to ze ubytek wody jest
    symboliczny(szklanka?)
    > Przejrzałem gdzie mogłem cała instalację i nie widać nigdzie nieszczelności.
    > Jakieś pomysły gdzie ta woda znika?

    mam dokładnie to samo równiez na termecie ekokondensie. Mokrego nie wykryłem, czekam
    az cos przegnije całkiem i bede widzial uszkodzenie.
    Ale powyższe sugeruje ze mam szukać w piecu a nie w instalacji.

    b.