  • Data: 2020-05-30 18:42:39
    Temat: Re: Spadki
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.05.2020 08:12, Uzytkownik wrote:

    > Ty się martw czy spadkobierca nie miał czasami długów, bo jak przyjmiesz
    > spadek to długi Ty będziesz musiał spłacić.
    >
    > Co ciekawsze na odrzucenie spadku masz 6 miesięcy. Po tym czasie jeżeli
    > kwalifikujesz się do grupy spadkobierców już nie będziesz mógł odrzucić
    > spadku i jeżeli osoba ta jest zadłużona to będziesz musiał spłacać te
    > długi.
    >
    > Jeżeli się podejmiesz przyjąć spadek to pamiętaj, żeby to zrobić nie
    > "wprost" lecz "z dobrodziejstwem inwentarza". Dzięki temu jeżeli
    > spadkodawca miał długi to będziesz odpowiadał za te długi do wysokości
> [...]

    No właśnie. Ktoś zmarł po kim dziedziczę i nic nie wiem co
    odziedziczyłem, bo jego druga rodzina najpewniej ukrywa informacje.
    Jak spadkobiercy nie stawią się u notariusza w te 6 miesięcy to co ?
    Wiesz jak to jest w rodzinie.
    To co mam sam iść do notariusza i złożyć jakieś oświadczenie?
    A jak miał konto w banku i jeden z członków po śmierci wybrał kasę to
    Policja?