  • Data: 2020-05-30 22:35:20
    Temat: Re: Spadki
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-30 o 16:57, Marcin N pisze:

    > Sam napisałeś przecież wcześniej. Dziwisz się temu, co napisałeś?

    Ja wiem co napisałem. To, że Ty nie jesteś w stanie zrozumieć co ja
    napisałem to już nie mój problem. To, że kłamiesz i bezmyślnie
    powtarzasz swoje kłamstwa tak jak zawsze robi to zenek, nie sprawi, że
    rzeczywistość się zmieni i zmienią się moje wypowiedzi tak jak sobie
    tego życzysz.

    Jeszcze raz Ci dam szansę. Wskaż w którym miejscu napisałem, że jak jak
    nie odrzuci spadku to po 6 miesiącach z automatu spadek przechodzi na
    spadkobiercę na zasadzie "wprost", a nie z "dobrodziejstwem inwentarza".
    Na jakiej podstawie przypisujesz mi taką wypowiedź?