  • Data: 2009-03-28 00:30:43
    Temat: Re: Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz Smal wrote:
    > :)
    > Lepszy - gorszy to są to pojęcia umowne.Jeśli się komuś bardziej
    > podobają ptaszki to niech buduje im budki lęgowezachęcajać do
    > zamieszkania w swoim ogrodzie
    > Jeśli zaś Tobie podobają się bardziej szczur to nic nie stoi wszak na
    > przeszkodzie (chyba???) abyś im nie budował legowisk

    właśnie "chyba".
    bo jednak są przepisy, jest deratyzacja, jest sanepid i cała ta nasza
    człowiecza ingerencja w to, co ładne i miłe i to co nieładne.
    mnie osobiście ptaszki brzydzą.
    ich ohydne dzioby, tępe oczka gada, paskudne łuski na rachitycznych
    łapkach... najbardziej podobają mi się z 20 metrów, gdzieś daleko.
    a wrony, kury czy gołębie są mi równie miłe jak szczury,

    moon