  • Data: 2010-10-19 20:00:08
    Temat: Re: Sprawnosc kotlow
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i9kpsr$2tbf$1@news2.ipartners.pl...

    > No i co ty na to Ghost?
    > Zacząleś coś o dyletanctwie to może łaskawie odniesiesz się do mojej
    > wypowiedzi?

    E tam, my sie tu tylko zastanawiamy i czekamy az ktos kompetentny sie
    wypowie.
    Widzisz temat zaczal sie w troche innym watku i dotyczy ilosci paliwa
    spalanego przez kociol przy odmiennych trybach pracy. Mi wyszlo, ze jak
    kociol pracuje caly czas utrzymujac stala temp. w domu ze 100% podlogowki to
    kociol spala mniej paliwa w porownaniu z obnizeniami nocnymi i praca z
    niemal 100% mocy na poczatku. Roznice nie sa aptekarskie i powstala
    ciekawostka, bo obnizenia temp. zmniejszajace straty budynku powoduja wzrost
    kosztow ogrzewania. Szukamy przyczyny.

    Pozdro.. TK